پرسشنامه کیفیت ادراکی از خدمات بانکی باهیا و نانتل (2000)

هدف: سنجش کیفیت خدمات در بانک ها از ابعاد مختلف (اثربخشی و اطمینان، دسترسی، قیمت، جنبه فیزیکی، سبد خدمت رسانی، قابلیت اعتماد)

تعداد سوال: 31

تعداد بعد: 6

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

منابع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2900 تومان

خرید فایل

Desc (1)

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه عوامل موثر بر اولویت بندی درگاه های دریافت خدمات بانکی

2- پرسشنامه عوامل موثر بر انتخاب یک بانک (استاندارد)

3- پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات بانکی (مقیاس سرکوال)

پرسشنامه کیفیت ادراکی از خدمات بانکی باهیا و نانتل (2000)

تعریف کیفیت خدمات ادراک شده

يك مشتري بعد از هر خريدي، به ارزيابي آن خريد مـيپـردازد و رفتارهـاي پـس از خريـد وي، همچون تصميم به خريد مجدد، آشكارا به ارزيابي او از عملكرد فروشنده در ارائه كـالا و خـدمات بستگي دارد. اما مشتريان به منظور ارزيابي عملكرد يك شركت اغلب به ارزيابي كيفيت خـدمات ارائه شده از سوي آنان ميپردازند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *