پرسشنامه قدرت اجتماعی برند

هدف: ارزیابی قدرت اجتماعی برند از ابعاد مختلف (قدرت اجتماعي قهريه برند، قدرت اجتماعي جذابيت برند، قدرت اجتماعي مشروعيت برند، قدرت اجتماعي الگو بودن برند)

تعداد سوال: 16
تعداد بعد: 4
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منبع: طراحی شده بر اساس پژوهش چاپ شده
نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: 3900 تومان

خرید فایل

Desc (1)

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه ارزش ویژه برند مشتری محور

2- پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد برند بر وفاداری مشتریان

3- پرسشنامه شخصیت برند تیم های ورزشی

4- پرسشنامه ارزش ویژه برندهای آنلاین (کریستودوئیلیدز و همکاران، ۲۰۰۶)

5- پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند

6- پرسشنامه عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند)

پرسشنامه قدرت اجتماعی برند

ارزش نهفته در یک برند اغلب مربوط به ذهنیت و برداشت ویژه از یک مضمون کاربردی می باشد که م شتری را جذب می نماید؛ در این پژوهش قدرت اجتماعی برند را به عنوان ذهنیت و برداشتی که مشتریان در فرآیند تصمیم به خرید می توانند در مورد ویژگی های برند داشته باشند، در نظر گرفته ایم و با برگزیدن نوع شناسی فرنچ و ریون ( 1959 ) از نفوذ اجتماعی، پنج پایگاه قدرت اجتماعی برند را شناسایی کرده ایم که متناظر با پایگاه های قدرت اولیه شان هستند . از سوی دیگر، با فرض اینکه برندها قدرت برآورده ساختن نیازهای اجتماعی مختلف مشتریان را دارند، بازارها می توانند بخش بخش شوند و بخش های هدف می توانند بر اساس این نیازها مشخص گ ردند؛ بنابراین با استناد به تئوری رهبری وضعی هرسی و بلانچارد، سطوح آمادگی کارکنان (پیرو) را به سطوح آمادگی ذهنی مشتریان تعمیم داده ایم تا شاخصی جدید برای بخش بندی بازار مهیا شود و به این ترتیب قادر باشیم متناسب با هر یک از سطوح، در استراتژی های موضع گیری خود در بازار بر یکی از ابعاد قدرت اجتماعی برند متمرکز شویم . بنابراین جهت افزایش تئوری ها و نظریه ها ی موجود در بازاریابی، این پژوهش با هدف شناسایی تأثیر ابعاد قدرت اجتماعی برند بر اساس سطوح آمادگی ذهنی مشتریان بر تصمیم به خرید انجام شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *