مقیاس اشتیاق شخصی مک کواری و مانسون (RPII)

هدف: سنجش اشتیاق شخصی مصرف کننده از ابعاد مختلف (اهمیت، لذت، خطر)

تعداد سوال: 22
تعداد خرده مقیاس: 3
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: دارد
نوع فایل:  word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2900 تومان

خرید فایل

Desc (1)

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه کاربرد تجارت الکترونیک در رفتار مصرف کننده

2- پرسشنامه رفتار مصرف کننده لرمن

3- پرسشنامه نگرش مصرف کننده نسبت به تبلیغات میتال و همکاران

4- پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند

5- خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده هاوکینز و همکاران (فصول ۱ الی ۱۳)

مقیاس اشتیاق شخصی مک کواری و مانسون (RPII)

شیوه نمره گذاری 

شاخص پایداری اشتیاق مصرف کنندگان توسط Bloch، Sherrell و Ridgeway در سال ۱۹۸۶ساخته شده است که از ۵ گویه تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان اشتیاق مصرف کنندگان بکار می رود.نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «خیلی کم»، «کم»، «متوسط»، «زیاد» و «خیلی زیاد» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

برایزدانلود فایل اصلی پرسشنامه به همراه سایر اطلاعات بر روی دکمه خرید فایل کلیک فرمائید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *