پرسشنامه کیفیت رابطه در بازار صادرات لاگس

هدف: ارزیابی کیفیت رابطه در بازار صادرات از ابعاد مختلف (میزان اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در رابطه، کیفیت تعامل در رابطه، تمایل به برقراری رابطه بلند مدت، رضایت از رابطه)

تعداد سوال: 14
تعداد بعد: 4
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4000 تومان

خرید فایل

Desc (1)

مطالب مرتبط:
1- پرسشنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه لی و پارک
2- پرسشنامه استراتژی های بازاریابی
3- پرسشنامه فرهنگ بازارگرایی نرور و اسلاتر
4- پرسشنامه عوامل بازاریابی رابطه مند
5- پرسشنامه قابلیت های بازاریابی آثاهن – گیما
6- پرسشنامه تاثیر اسپانسرینگ ورزشی بر ارتباطات بازاریابی شرکت ها
7- پرسشنامه عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف (فرم تکمیل شده)
8- پرسشنامه عملکرد بازاریابی

پرسشنامه کیفیت رابطه در بازار صادرات لاگس

صادرات چيست؟

صادرات در لغت به معنای انتقال کالا یا خدمات از یک کشور به کشور دیگر است، به گونه ای که این انتقال از مسیر رسمی و گمرکی بین کشورها صورت گرفته باشد. در این حالت فروشنده کالا یا خدمات به عنوان “صادرکننده” و خریدار کالا یا خدمات نیز با عنوان “واردکننده” شناخته می شوند. به عبارت کلی در تجارت بین المللی، “صادرات” اشاره به فروش کالا و خدمات به بازارهای خارج از قلمرو گمرکی کشور تولید کننده، اطلاق می گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *