پرسشنامه نگرش مصرف کننده نسبت به تبلیغات میتال و همکاران

هدف: سنجش نگرش مصرف کننده نسبت به تبلیغات
تعداد سوال: 32
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3400 تومان

خرید فایل

Desc (1)

شیوه نمره گذاری

بر اين اساس مطالعات و تحقيقات زيادي در طول زمان انجام گرفت و مدلهاي تبليغاتي مختلفي مبنـي بـر ايـن كه افراد چگونه تبليغـات اينترنتـي را درك مـيكننـد و چــه نگرشــي نســبت بــه آن دارنــد، طراحــي گرديــد. تحقيقـات مختلـف نشـان داده است كه عقايد و نگرش افراد نسبت به تبليغات اينترنتي دو عامل مهم ارزيابي تبليغات اينترنتي مي باشد. بسياري از شركتها، هـر سـاله، ميلياردهـا دلار صرف تبليغات در رسانههاي مختلف مي كنند. عليرغم صـرف ايـن مبلـغ هنگفـت ، در مـورد توانـايي تبليغـات اينترنتي در جـذب مشـتريان بـه وسـيله وب سـايتهـا و ترغيـب آنـان بـه خريـد، ترديـد وجـود دارد. پرسشنامه عوامل موثر بر اشتراک دانش شامل 32گویه است که هدف آن  انگرش مصرف کننده نسبت به تبلیغات می باشد. نمره گذاری پرسشنامه براساس طیف لیکرت پنج درجه ای می باشد. امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است: …..

برای مشاهده فایل اصلی پرسشنامه به همراه سایر اطلاعات موجود در آن، بر روی دکمه خرید فایل کلیک فرمائید.

ترم آخر: مورد تایید اساتید دانشگاهی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *