پرسشنامه نگرش استادان به یادگیری الكترونیكی

هدف: بررسی نگرش استادان به يادگيري الكترونيكي از ابعاد مختلف (احساس خودكاميابي، احساس رغبت، احساس مفيد بودن، قصد به كارگيري يادگيري الكترونيكي، احساس رضايتمندي از نظام، آموزشهای چندرسانه ای)

تعداد سوال: 19
تعداد بعد: 6
شیوه نمره گذاری: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2700 تومان

خرید فایل

Desc (1)

پرسشنامه نگرش استادان به يادگيري الكترونيكي

يادگيري الکترونيکي چيست؟

يادگيري الکترونيکي واژه بسيار گسترده اي است و تعاريف گوناگون و مختلفي در رابطه با آن وجود دارد.اما جامع ترين و در عين حال کوتاه ترين تعريفي که مي توان از اين واژه ارائه داد عبارت است از: هرنوع يادگيري  يا آموزشي که با کمک انواع مديا هاي الکترونيکي انجام گيرد.در واقع يادگيري الکترونيکي استفاده از پيشرفتهاي تکنولوژيکي براي فعال کردن و توانمند کردن افراد در جهت يادگيري فارغ از زمان ومکان است.يادگيري الکترونيکي استفاده از فن آوري اطلاعات و ارتباطات در پروسه  آموزش است.  لذا رشد آموزش الکترونيکي به طور مستقيم، به ميزان دسترسي به فن آوري اطلاعات و ارتباطات بستگي دارد.

واژه يادگيري  الکترونيکي  در توصيف انواع محيطهاي آموزشي زير استفاده مي شود:

آموزش مبتني بر وب ،آموزش مبتني بر اينترنت   ،آموزش مبتني بر کامپيوتر ،سيستم هاي الکترونيکي پشتيباني از عملکرد ،آموزش مبتني بر تکنولوژي ،   يادگيري آنلاين ،  يادگيري از راه دور  ، يادگيري مجازي ، آموزش از راه دور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *