طراحی پرسشنامه

مشتری گرامی

از اعتماد شما سپاسگذاریم

با توجه به درخواست مکرر مشتریان عزیز سایت ترم آخر، تیم سایت آماده دریافت سفارشات شما در زمینه طراحی انواع پرسشنامه ها بر طبق روش های استاندارد می باشد.
لازم به ذکر است که پرسشنامه های طراحی شده به صورت word و به همراه شیوه نمره گذاری، تفسیر نتایج و … تحویل داده خواهند شد.
برای سفارش پرسشنامه خود لطفا عنوان پرسشنامه خود و ابعاد موردنظرتان و در صورت امکان فرضیه های پایان نامه یا پژوهش خود را به ایمیل زیر ارسال فرمائید:

TermeAkhar@yahoo.com

f11bff7b-697a-464f-bc69-defd706b5c2a_language
پس از ارسال ایمیل نهایتا در کمتر از پنج روز پرسشنامه شما آماده و بر روی سایت قرار خواهد گرفت. سپس به شما خبر داده خواهد شد.

این تفاوت ترم آخر است:

کمترین زمان، کمترین هزینه، بالاترین کیفیت

39 پاسخ به طراحی پرسشنامه

  1. اکبر سهرابی گفت:

    درخواست پرسشنامه

    باسلام

    احتراما یک پرسشنامه برای فرضیه های زیر می خواستم

    1- انگیزش بر انتخاب برند از دیدگاه مشتریان مواد بهداشتی و شوینده تاثیر دارد.
    2- نگرش بر انتخاب برند از دیدگاه مشتریان مواد بهداشتی و شوینده تاثیر دارد.
    3- ادراک بر انتخاب برند از دیدگاه مشتریان مواد بهداشتی و شوینده تاثیر دارد.
    4- یادگیری بر انتخاب برند از دیدگاه مشتریان مواد بهداشتی و شوینده تاثیر دارد.

    • ترم آخر گفت:

      جناب آقای سهرابی با سلام
      با تشکر از اعتماد شما
      به استحضار می رساند که پرسشنامه مورد نظر شما آماده و بر روی سایت ترم آخر قرار گرفت. برای مشاهده آن لطفا ایمیل خود را چک بفرمائید.

      • اکبر سهرابی گفت:

        با سلام

        و عرض پوزش از بابت تاخیر در دریافت و پرداخت هزینه پرسشنامه
        احتراماً، خواهشمندم درخواست طراحی پرسشنامه بنده را با عنوان، فرضیه ها و تعداد سوالات مشخص شده برای هر فرضیه ذیل اصلاح و طراحی گردد.
        الف) فرضیه اصلی
        عوامل فردی بر انتخاب برند مواد بهداشتی و شوینده تاثیر دارد(22سوال)
        ب ) فرضیه‌های فرعی
        1- عامل فردیِ انگیزش بر انتخاب برند مواد بهداشتی و شوینده تاثیر دارد(5 سوال)
        2- عامل فردیِ توانابی و ترغیب، بر انتخابِ برند مواد بهداشتی و شوینده تاثیر دارد(4 سوال).
        3- عامل فردیِ نگرش بر انتخاب برند مواد بهداشتی و شوینده تاثیر دارد(4 سوال).
        4- عامل فردیِ یادگیری بر انتخاب برند مواد بهداشتی و شوینده تاثیر دارد(5 سوال).
        5- عامل فردیِ ادراک بر انتخاب برند مواد بهداشتی و شوینده تاثیر دارد(4سوال)

  2. اعصم گفت:

    باسلام و روز بخیر
    من پرسشنامه عوامل موثر بازارهای هدف را از سایت شما به مبلغ 4900 تومان خریداری کردم ولی متاسفانه الان دو روز هست که این پرسشنامه به ایمیل من نیامده لطفا رسیدگی فرمایید
    ممنون

    • ترم آخر گفت:

      با سلام و تشکر از اعتماد شما
      به استحضار می رساند که سیستم دانلود در سایت ترم آخر دانلود آنی پس از پرداخت موفق می باشد. متاسفانه متوجه لینک دانلود نشده اید. لطفا دفعات بعدی راهنمای خرید را مطالعه فرمائید تا بلافاصله موفق به دانود شوید.در هرصورت امر شما بر روی دو چشم گذاشته شده و پرسشنامه به ایمیل شما ارسال گردیده است. لطفا دانلود فرمائید.
      با تشکر
      ترم آخر

  3. غلامی گفت:

    سلام مجدد . ممنونم از پاسخگویی. این پرسشنامه که طراحی فرمودید مورد تایید استاد راهنما قرار گرفت اما دو بعد دیگر اضافه شده است که ممنون میشوم برای این دو بعد هم سوالاتی طراحی کنید . بعد اول : انگیزش و رفتار کارکنان که سه سوال یا بیشتر در زمینه( آموزش کارکنان ، بیان ایده و تجربیات و قدردانی) باشد
    بعد دوم : وفاداری کارکنان که اگر امکانش هست سوالات استاندارد ده سوال یا بیشتر باشد .
    با تشکر فراوان

  4. سارا گفت:

    سلام. ممنون میشومهزینه طراحی پرسشنامه را اعلام بفرمایید.

  5. الهام گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر
    من پرسشنامه جو ورزشSCQ را از سایت شما خریداری کردم ولی متاسفانه برای ایمیل من چیزی نیامدهنوز.متشکر میشم پیگیری کنید

  6. زهرا گفت:

    سلام. ممنون میشم مبلغ هزینه طراحی پرسشنامه رو اعلام بفرمایید.

  7. ترم آخر گفت:

    سرکار خانم زینب با سلام
    با تشکر از اعتماد شما
    پاسخ به ایمیل شما ارسال گردید. لطفا مشاهده و پاسخ را ارسال فرمائید.
    با تشکر
    ترم آخر

  8. ترم آخر گفت:

    جناب آقای حسین غریبی با سلام و تشکر از اعتمادشما
    لطفا ایمیل خود را چک بفرمائید.

  9. ترم آخر گفت:

    سلام لطفا ایمیل خود را چک بفرمائید

  10. زهرا گفت:

    سلام. همکارم پرسشنامه هوش اخلاقی خریدم نیومده. لطفا برام ایمیل کنید. من عجله دارم.

    • ترم آخر گفت:

      با سلام و تشکر از اعتماد شما
      سرکار خانم عباس زاده امر شما بر روی دو چشم گذاشته شده و پرسشنامه به ایمیل شما ارسال گردید
      باتشکر

  11. لیلا بوستانی گفت:

    با سلام لطفا هزینه طراحی پرسشنامه و مدت زمان تحویل را ارسال بفرمایید با تشکر

  12. صابری گفت:

    سلام. هزینه طراحی پرسشنامه چند میشه؟

  13. جواد گفت:

    سلام
    پرسشنامه درباره عوامل موثر بر معیشت پایدار زنان روستایی سرپرست خانوار

    سوالات
    عوامل اقتصادی موثر بر معیشت پایدار
    عوامل اجتماعی موثر بر معیشت پایدار
    عوامل فردی موثر بر معیشت پایدار
    عوامل سیاستی و قانونی موثر بر معیشت پایدار
    عوامل فرهنگی کوثر بر معیشت پایدار

  14. امیر گفت:

    با سلام . الان سه روز برا دریافت پرسشنامه ای ایمیل دادم اما جواب ندادید؟؟

    • ترم آخر گفت:

      جناب آقای امیر بارها همان ساعت اولبه ایمیل شما پیام فرستاده شد ولی متاسفانه انگار ایمیل شما اشکال دارد. از طریق تلگرام هم پیام داده شد. لطفا فرضیه ها و عنوان خود را تلگرام نمائید.

  15. امیر گفت:

    با سلام ایمیل شما نرسید

    • ترم آخر گفت:

      جناب آقای امیر بارها همان ساعت اولبه ایمیل شما پیام فرستاده شد ولی متاسفانه انگار ایمیل شما اشکال دارد. از طریق تلگرام هم پیام داده شد. لطفا فرضیه ها و عنوان خود را تلگرام نمائید.

  16. سمانه نوری گفت:

    با سلام خدمت شما عزیزان

    پرسشنامه در رابطه آسیب شناسی زنان بزهکار می خوام ، نقش عوامل اجتماعی . اقتصادی و فرهنگی ، از هم گسیختگی خانوادگی در بزهکاری زنان .

    لطفن قیمت رو برام ایمیل کنید متشکرم

    • ترم آخر گفت:

      سرکار خانم نوری با سلام
      با تشکر از اعتماد شما
      به استحضار می رساند که هزینه طراحی پرسشنامه در سایت ترم آخر کمتر از سایر همکاران و معمولا زیر 40 هزار تومان خواهد بود. زمان طراحی نیز در حدود دو روز خواهد بود. در خدمت شما خواهر بزرگوار هستیم. در صورت تمایل به ایمیل سایت پاسخ دهید.
      موفق باشید.
      ترم آخر

  17. جمال گفت:

    سلام وخسته نباشید من یه پرسشنامه در مورد اخلاق پزشکی در مادران باردار میخواهم لطفا به ایمیل باهزینه ارسال بفرمایید

    • ترم آخر گفت:

      به استحضار می رساند که هزینه طراحی پرسشنامه در سایت ترم آخر کمتر از سایر همکاران بوده و معمولا بین 30 تا 40 هزار تومان خواهد بود. در صورت تمایل فرضیه ها یا متغیرهای پژوهش خود را به همین ایمیل ارسال فرمایید تا ابعاد آن بر اساس فرضیه های شما طراحی گردد.

  18. ترم آخر گفت:

    لطفا از قسمت طراحی پرسشنامه با ما ارتباط برقرار کنید

  19. مریم گفت:

    سلام.من پرسشنامه ی درگیری مشتری خریداری کردم به مبلغ2900ت .مبلغ از حسابم کم شد اما روی صفحه نوشته شد عملیات ناموفق😟لطفا رسیدگی کنین.ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *